Yeni Etkinlik: Mağara Labirenti!

Merhaba Penguenler!

Sonu çok güzel ve bir o kadar eğlenceli bir etkinlik geldi! Mağara Labirenti. İsterseniz hemen aşağıda çözümü bulabilir siz de bu muhteşem hediyeye hemen kavuşabilirsiniz. Eğer yok ben kendim zaman geçirerek çözeceğim diyorsanız şimdiden kolay gelsin :)

Cave Maze (Mağara Labirenti) nerede?

Ekranın sol alt köşesinde bulunan MAP yani Harita'dan bir önceki kaydımızda gösterdiği Beach (Kumsal) ın hemen alt tarafında bulunan Cove (Rıhtım) a giderek eğer yeni bir oyuncu iseniz Free (Bedava) turuncu bareti alıp siz de benimle birlikte mağaranın içerisine atlayabilirsiniz :D


Vay canına! Ne kadar büyük bir ortam! Hemen sağdaki haritaya bakalım.


Burada başlık olarak "Bu harita tüm sorulara cevap verecek" yazıyor. Gerisi zaten kolay biz hemen haritayı göstere basalım!


Ben labirente başlarken haritayı bilgisayarıma kaydettim yoksa 1 saate içinden çıkamazdım her neyse hemen başlayalım :)






Ayrıca buraya girdiğiniz an düz gittiğinizde küçük bir ışık satan kırığın üstünde kazı yaparsanız aşağıdaki yere ulaşabilirsiniz. Neyse yola devam :)










Sonunda demir kazmanıza kavuştunuz! İyi eğlenceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder